środa, 29 maja 2013

KONWALIE

Robienie innym małych przyjemności staje się wielką frajdą dla nas!

Dzisiejszy dzień zaczął się przyjemnie, pachnąco i z uśmiechem, a to dzięki pewnej uroczej solenizantce i kwiatuszkom, które mogłam dla niej w biegu upolować:)


Konwalie, podobnie jak bez, zielony groszek w strączkach oraz kukurydza w kolbie - to te sezonowe rarytasy, na które zawsze z utęsknieniem czekam!

A potem cieszę się z nich jak dziecko i sobie celebruje fakt,że właśnie teraz są:)

To takie cieszenie się chwilą jest jedną z ulubionych przeze mnie "moich" cech, serdecznie polecam się tego nauczyć, albo przypomnieć sobie, jakie to fajne;)

Z szyciowych historii - z przyjemnością szyję kolejną partię tarasowego kompletu poduchowego - mam nadzieję,że kiedy trafi na miejsce, będę mogła pokazać Wam jak się dobrze prezentuje.

To było przyjemne, a z mniej przyjemnych - przypomniałam sobie, jak niewdzięczny bywa "guziczkowy" minky ( a stwarza pozory takiego niewinnego słodziaka!) - rozciąga się w nieskończoność, koślawi i bez miliona szpilek nie podchodź!

Ale.. ponieważ szpilki to moja - choćby z nazwy - domena, uporałam się z bestią i w efekcie tego starcia powstała majowa Majowa poducha!

Duża jest! i super milusińska, dziewczyńska i z dedykacją w postaci literki M, także z miękkiego minky
( literka M sponsorem dnia?)


Maja nie będzie musiała już podbierać poduszki siostrze:)

*wylicytowana wczoraj poducha wysłana do Człowieka o Wielkim Sercu, z małym dodatkiem, za wzorową postawę:)

wracam do tarasowych superkolorowych poduch.
A.

10 komentarzy:

  1. cudne kolorki i wzorki .............agatarn

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny ten konwaliowy material, zielony w paseczki, skad masz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest cała seria takich pasków, prążków i kratek - polska nasza tkanina, bawełniane płótno - textilmar:)
      w mojej ulubionej cenie:)
      http://sklep.textilmar.pl/bawelny-poscieloweogrodowe-plotna-bawelniane-plotno-bawelniane-paski-pistacjowe-p-2500.html

      Usuń
  3. Nie, no, rewelacja! Nie mogę się powstrzymać! Wszystkie Twoje "rękoczyny" są świetne ale ta podusia mnie po prostu rozwaliła! Jest przesłodka!
    Magaka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) i polecam się do zadań specjalnych!
      A.

      Usuń
  4. aż kusi żeby ją podkradać :) pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby Twoje dziewczynki takie miały, też mogłabyś im podkraść czasem;)
      nie żebym się narzucała;)
      <3

      Usuń
  5. Nie no szaleństwo! Nie wiem, czy powinnaś się ujawniać z takim talentem mając siostrę seszynelkę... :D

    OdpowiedzUsuń