środa, 22 maja 2013

CHŁOPAK Z GITARĄ

Serdeczne CZEŚĆ!

Dla odmiany zacznijmy od soundtracku :)


Bo dziś będzie o gitarze w roli głównej! I chłopaku z gitarą, który spadł mi z nieba, już jakiś czas temu:)

W leniwe niedzielne popołudnie, dobiegają sąsiadów niebanalne dźwiękowe mikstury. 


Turkot maszyny miesza się z dźwiękami gitary, które pięknie mój M. wyczarowuje.

Ta nasza osobliwa kompilacja wypada z impetem przez otwarte okna, nie pozostawiając wątpliwości, że DOM żyje pełną parą, a jego mieszkańcom polotu nie brakuje:)

Fantastyczna świadomość tworzenia, sam proces, a potem efekty pracy - ogromnie cieszą.

Gitara i Maszyna raczej się lubią:) 
Stanowią nieodzowny element wystroju pokoju, właściwie bez nich byłoby pusto. 

I  N U D N O !

A mało tego - wydaje mi się, że przyrosły do nas niepostrzeżenie, idealnie się komponując i stanowiąc takie przedłużenie rąk ( M. jest parą z gitarą chyba od zawsze, ja od marca dopiero związałam się z moją Ewą! )

Dzisiejsza poduszka to wyraz sympatii i uznania Maszyny dla Gitary, z załączonymi serdecznościami od maszynistyki dla gitarzysty:)

Ciekawe, czy doczeka się rewanżu? Była kiedyś piosenka o szyciu? ;)

Materiał inspiracja to zadrukowana gitarami tkanina Millera w ulubionej wersji kolorystycznej - dziewczyńska, różowo-szara wersja czeka na swoją kolej!

TKANINA MICHAEL MILLER, GITARY LAGOON - od SzyjKolorowo

Materiał jest obłędny! Wzór, kombinacja kolorów, tylko trochę strun brakuje, ale i z tym sobie poradzę!

*I już poradziłam:








Pozdrawiam muzycznie!
A.

4 komentarze:

  1. Mmmm, pięknie. Bez tych dźwięków gitarowych, które towarzyszą nam podczas prac domowych jakoś tak dziennie by było, prawda? Nawet nudne zdawało by się ćwiczenie jest dla mnie czymś uspokajającym, mogę nawet zasypiać przy tych dźwiękach. Chociaż wolę przy ich autorze ;) pozdrawiam-A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie TAK!
      Podpisuję się rękami i nogami!
      pozdrawiam!
      A.

      Usuń