sobota, 25 maja 2013

MÓJ DZIEŃ MAMY

26,05,2013

MAMA - to prosty wyraz, 2 sylaby, 4 litery. Nie do wiary, ile w sobie mieści..

Bo Mama to ciepło i poczucie bezpieczeństwa. To najwspanialszy ocieracz łez, najbardziej zapalony kibic, i najmocniejsza podpora. Z czasem najlepsza przyjaciółka, wsparcie i autorytet.

Pewnie,że nie zawsze jest różowo! Zakazy i nakazy, wymagania. Potem dobre, lecz nie zawsze przez nas chciane rady i porady, nadmierna troska..

Mama to instytucja, pełnoetatowa praca, z którą nie każda kobieta potrafi sobie radzić.
Macierzyństwo jest trudne, bywa niewdzięczne - ale chyba żadna inna praca, nie przynosi takich efektów i tak ogromnej, długofalowej satysfakcji.



Bycie Mamą to wielka rzecz, a Dzieci  - jedyny pewnik - wiesz,że zawsze będą Twoje, spełnianie ich potrzeb jest największą motywacją do działania.

 Życzę Wam drogie Mamy i/lub córki swoich ukochanych Mam - abyście na chwilę zatrzymały się w codziennym pędzie i potrafiły celebrować w towarzystwie najbliższych to ciepłe święto.

Cudownego Dnia Mamy!


Bo moja Mama zasłużyła na tytuł NAJLEPSZEJ:)
Podzielę się z Wami moim ukochanym obrazem Alexa Gray'a - nie widziałam dotąd piękniejszej ilustracji energii, jaką daje kobicie macierzyństwo.
Tego mężczyźni mogą nam z cała pewnością zazdrościć, bo nie ma na świecie nic piękniejszego i bardziej magicznego, niż moment, kiedy tulisz do nagiej piersi zupełnie bezbronnego człowieka, za którego bierzesz odpowiedzialność na caaałe życie.

Alex Grey 
Ze specjalną dedykacją dla mojej prywatnej Mamy, oraz Dzieci -to dzięki nim ten dzień będzie dla mnie wyjątkowy:)

jedna z archiwalnych laurek od Zuzy - moja ulubiona! " Wyjścia z tych najbardziej pokręconych sytuacj" :))

A.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz