wtorek, 4 czerwca 2013

AKCJA cd czyli KONKURS

Giveaway, Candy, Konkurs - jak kto lubi, jak kto woli!

Bo ja lubię Was moi szpilko-towarzysze i chętnie postaram się zrobić Wam frajdę.

Zatem będzie to tak:

0. Polubiaj szpilki na facebooku!
1. udostępnij konkursowy ( TEN)  post na swoim fb profilu
2. w komentarzu do posta TUTAJ zostaw swój plan na poduchę - opis mniej więcej, kolory wymarzone lub motyw przewodni - czyli zaprojektuj swoją wymarzoną i jedyna taką!
3. skopiuj komentarz z fejsbuka i wklej ( ulubione ctrl alt ctrl c ) pod poniższym postem
4. zaproś znajomych do lubienia szpilek na fb - im nas więcej, tym weselej :)

Proste?



Umawiamy się na dwa tygodnie, czyli do końca 18.06 można szaleć z pomysłami, można też umieścić ich kilka - bo po co się ograniczać do jednego?

Spośród Waszych nadesłanych propozycji, choćby nadeszły trzy - wybiorę taki najbardziej moim zdanie fajowy i uszyję! Bo szyć lubię i obok wyzwań obojętnie nie przejdę!
A.




28 komentarzy:

  1. Zatrudnię swoje dziecko do projektowania :) Jest w tym lepsza ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma żadnych ograniczeń - może to być praca zespołowa:) dla mnie ważne : jakie kolory ( a domyślam się,że róże), jaki wzór mniej więcej, czy jakiś motyw np kwiaty, miś, balon itp:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. A czasu jeszcze trochę zostało, więc poczekam:)

      Usuń
  2. o ja, zobacz co znalazlam :) http://www.welnasklep.pl/index.php?p20,poduszka-cycki-doskonaly-prezent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no już się przestraszyłam,że to właśnie ma być ten prezent na dzień Taty:)))

      Usuń
  3. a to byłam ja - Sonia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga- chciałabym złożyć zamowienie :) Moje dzieci potrzebują na dzień ojca dla Krzyska poduszkę z napisem "enjoy the silence" nawiązującą oczywiście do DM - jest to jego ulubiony utwór i wszytsko co zawiera taki napis jest mile widziane :) Daj znać czy jesteś w stanie cos w tym klimacie stworzyc? Sonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale np taka gitarowa z napisem byłaby ok? czy sam napis na jakimś fajnym tle? poproszę o więcej wytycznych:) wszystko da radę! no może te cycki trochę przerażające..
      A.

      Usuń
  5. a sluchaj czy ich znakiem nie jest roza? Ja sie na nich kompletnie nie znam i nawet nie chce ;) Na pewno wymyslisz cos fajnego :) wierze w Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się mało znam na DM, ale poszperam. Czasu mamy trochę:) Projekt pokażę w przyszłym tygodniu, do akceptacji;)

      Usuń
  6. a oto moja propozycja na konkursowe poduszki: dla mnie poproszę 2 poduszki, które z moim - póki co narzeczonym - ale po 14.09.2013r - mężem Pawłem, zabierzemy w podróż poślubną A podróż już zabukowana Będziemy przemieszczać się Polskim Busem po Polsce i małe podusie pod głowę bardzo się przydadzą. Moje ulubione kolory to piaskowy, beżowy, brązowy, bordo, wiśnia... i koniecznie z datą ślubu 14.09.2013. To będą podusie na nie jedną podróż
    Małgorzata Błasiak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lubię! Pierwsza i jedyna dotąd propozycja, bardzo mi się podoba do tego!

      Usuń
  7. No to teraz oficjalnie! Poduszka-wałek w morskim klimacie! Zdjęcia wrzucam na FB!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    mam dwa pomysły:
    - pierwszy to poduszka z bawełnianą poszewką, która wyglądałaby jak nałożony na nią sweter z wzorem warkocza w kolorze jasnego wrzosu
    -drugi to ombre (kolory to fiolet, wrzos), strukturą poszewki mogłyby być drobne kuleczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się marzy podusia z wyszytą żabą, bo Żabką nazywamy moją córcię odkąd maleńka ułożyła się do spania na brzuszku z podkurczonymi nóżkami leżąc w inkubatorze. Razem z mężem nie zapomnimy tej chwili, często zdarza Nam się wspominać kiedy zasypia w pozycji "na żabę". Patrząc na nią taką uroczą dziękowaliśmy losowi, że Nam Ją dał całą i zdrową.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się marzy podusia z wyszytą żabą, bo Żabką nazywamy moją córcię odkąd maleńka ułożyła się do spania na brzuszku z podkurczonymi nóżkami leżąc w inkubatorze. Razem z mężem nie zapomnimy tej chwili, często zdarza Nam się wspominać kiedy zasypia w pozycji "na żabę". Patrząc na nią taką uroczą dziękowaliśmy losowi, że Nam Ją dał całą i zdrową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wdzięczne uzasadnienie wyboru. Pozdrawiam Żabcię, a o rozstrzygnięciu poinformuję już jutro!
      A.

      Usuń
  12. hmmmmmmmmmmm no to jak to mówią szewc bez butów chodzi a moja córcia bez poduszek:))))))))))) na nowy pokoik w odcieniach różu, fioletu poduszka sowa:) fajna forma wesołe kolorki jak moja córcia non stop uśmieszek na buzi, wiem wiem każdy ją pewnie już ma tylko nie moja Natalka .... to co da się coś wyczarować ????????? pozdrowionka agatarn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzisz - róże i fiolety u mnie na czasie:) a i sowy lubię nadal, chociaż to mocno "obszyty" temat :)
      Przyjmuję do wiadomości, a jutro poinformuję co i jak:)
      A.

      Usuń
  13. HA! Zdążę??? Ja MARZĘ - naprawdę, bo ciągle szyję dla kogoś ostatnio, wrrr, a MARZĘ o prawdziwie angielskiej królowej. Piękne, różowe róże na białym tle, taka tkanina iście angielska, cudowne jasnoróżowe, kuleczkowe minky pod spodem, boskie tasiemki - troczki, to rozkosz, której żądam! Proszę! USZYJ!

    OdpowiedzUsuń
  14. wesoła i kolorowa, (bardziej chłopięca) z motywem truskawki lub małpki kisss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przysłowiowym 'rzutem na taśmę' - Aga Czarna Matysowa ;)

      Usuń
  15. Różowa z tęczą i gwiazdkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń