sobota, 29 czerwca 2013

JESTEŚ NOMINOWANA! ;)






A dzisiaj coś miłego!

LilkiSzpilki na liście 11 wyróżnionych przez Boginie przy Maszynie blogów.

Dziewczyny idą jak burza i robią zamieszanie w szyciowo-modowym światku, ogarniając wesołą gromadę maluchów, których w sumie mają aż 5! - tym bardziej mi miło,że macie czas zajrzeć czasem do mnie:)

Za BpM:

Wyróżnienie Liebster Blog Award otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za" dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę , która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie można nominować bloga , z którego otrzymało się wyróżnienie.







Dziękuję Dziewczynom za nominowanie mojego bloga - tym większa motywacja, by o niego dbać i dopieszczać :)

A poniżej odpowiedzi na boskie pytania:

1. Dlaczego prowadzisz bloga?

Różnego rodzaju zapiski uprawiałam już w szkole podstawowej – do tej pory w ciemnym kącie piwnicy stoi wielkie pudło kryjące zakurzone pamiętniki. Z biegiem czasu te zapiski zaczęły przybierać całkiem znośną formę, ale ich treść była bardzo osobista. Blog jest swego rodzaju kontynuacją tamtej historii -przemycam w nim siebie, swoje miłości i złości także, ale przede wszystkim stał się fantastyczną ilustracją mojej najnowszej pasji, a że jestem bardzo zafascynowana biegiem wydarzeń – z ogromną przyjemnością dzielę się swoimi małymi sukcesami:)

2. Twoja wymarzona praca to..?

Kiedyś marzyłam o kawiarenko-kwiaciarni - miejscu z klimatem, pełnym niepowtarzalnych przedmiotów. Dosłownie wszystko – od łyżeczki, którą mieszasz kawę, po krzesło, na którym siedzisz – mogłabyś tam kupić i ze sobą zabrać:) Teraz moim pomysłem jest kombinowanie z szyciem.

3. Co Ci wystarcza do szczęścia?

Poczucie, jakie mi towarzyszy od jakiegoś czasu – że jestem na właściwej drodze. Dumna Mama swoich Dzieci, spełniona kobieta swojego Mężczyzny, realizująca swoje pomysły, w całej krasie JA.

4. Książka czy film?

Niestety i na jedno i na drugie brakowało mi ostatnio czasu – nie ma jednak fajniejszej rzeczy niż dozowanie sobie dobrej lektury, chociaż chciałoby się ją połknąć w jednym kawałku!

5. Rodzina czy kariera?

Moim zdaniem ważne są odpowiednie proporcje – dla mnie bezczynne siedzenie w domu to koszmar, podobnie jak tyranie bez końca i bycie w domu wyłącznie gościem. A Rodzina ma największą moc wtedy, kiedy składa się z zadowolonych z życia ludzi, którzy się realizują w tym co robią.

6. Blog czy facebook i dlaczego?

Idealnie się uzupełniają – facebook jako narzędzie służące pozbieraniu publiczności dla bloga!

7. Uciekając z płonącego domu, zabrałabyś...

Wiele razy o tym myślałam – stare papierowe zdjęcia i laptopa, na którym mam ich całą masę!

8. Podróż marzeń będzie do...

Prowansji! Będę w zwiewnej białej sukience i słomkowym kapeluszu cieszyć się widokami, życzliwością miejscowych ludzi i specjałami kuchni! I będzie tam morze lawendy!

9. Wygraną w totka przeznaczyłabyś na... :)

Spełnianie marzeń moich bliskich, pomoc tym w potrzebie, piękny dom nad morzem ( jego projekt już mam w głowie!), dalekie podróże!

10. Lubisz zakupy? Co kupujesz najczęściej i najchętniej?

Ostatnio tkaniny przez internet:) Nie lubię kupować ubrań i cierpię w centrach handlowych – nigdy nie ma rzeczy, jaką sobie wymyśliłam, ale zawsze jest pełno ludzi!!

Lubię sklepy z gadżetami do domu i szperanie w domowym dziale TK Maxa.

11. Ulubiona muzyka - typ lub konkretny wykonawca :)

Muzyki potrzebuję do życia, do szczęścia! Towarzyszy mi bez przerwy – niemal w każdej swojej odsłonie i stale nie mogę się nadziwić, że mimo istnienia tylu utworów, nadal powstają nowe, do poprzednich niepodobne!

Trochę jak zabawa w „złote myśli” - na pierwszej stronie lista pytań o sympatię i ulubiony zespół, na kolejnych odpowiedzi i „sekreciki” w zagiętych rogach :)

Lista moich pytań:

1. Ulubiona pamiątka z wakacji to ..
2. Danie, którego nie możesz sobie odmówić
3. Ulubione spacerowe miejsce w Twoim mieście
4. Wakacyjny wyjazd na leżaku czy w ruchu?
5. Nurkowanie czy paralotnia? Do czego Ci bliżej?
6. Ulubione domowe wnętrze – w jakim jest stylu?
7. Twoja Torebka – mini czy maxi?
8. Europalety we wnętrzach – hit czy kit?
9. Pies czy kot?
10. Twój blog – co sprawia Ci kłopot
11. Twój blog – co w nim lubisz najbardziej :)


Oraz lista blogów, które nominuję:) Chociaż niekoniecznie mają mniejszą publikę – mam nadzieję,że nikogo nie urażę:) Tak trochę w ramach promocji TrójmiastoSzyje:)

recykling-domowy.blogspot.com
patchworkowo.blogspot.com
handmade.ktosia.pl
kreatywnanuda.blogspot.com
brummig.blox.pl
dameofspades.blogspot.com
anecioweszycie.blogspot.com
joanka-z.blogspot.com
fashion-tomatoes.blogspot.com
czasemtrzeba.com.pl
bezpolotu.blogspot.com


Pozdrawiam i życzę wesołego łamania głowy !
A.

5 komentarzy:

  1. ooo, dziękuję :) Pomyślę sobie chwilę nad odpowiedziami...

    A Tobie życzę przeniesienia planów z głowy na papier, a potem... w życie :))

    Daga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie daj znać, jak odpowiesz - jestem ciekawa:)

      Usuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń