poniedziałek, 3 czerwca 2013

TARASOWE HISTORIE

Tarasowy poduchowy komplet powstał na specjalne życzenie Kamili, fanki europalet, która mam nadzieję zgodzi się pokazać swój taras, kiedy skończy go urządzać.

Sama wybrała sobie kwiatową ikeową tkaninę na wierzch poduch - kolorowa FREDRIKA od razu wpada w oko.

http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/10185526/


Moim zadaniem było dobranie materiałów na spód oraz odrobina inwencji przy piątej bonusowej poduszce, a po wyjściu ze sklepu wyglądało to tak:




Szyło się bardzo przyjemnie, tkaniny łaskawe a i nową wiedzę posiadłam - pierwszy raz szyłam poduszki z zakładką - łatwo poszewkę wrzucić do prania czy wyprasować. Wygląda też całkiem fajnie z kolorowymi kokardkami- kolejny sprytny deko-element.

I właśnie tutaj  pokażę Wam efekt mojej pracy - na zrobienie zdjęć miałam chwilkę i przyznam się bez bicia - nie za bardzo ustawiłam aparat, czego efektem są nieco przekłamane kolory;)







Pokombinowałam sobie z założeniem materiału - poduchy wykończone są w różny sposób, co daje całkiem fajny rezultat.

Jutro pakiet trafi do swojej właścicielki i mam nadzieję niebawem przedstawię go Wam we właściwej scenerii w realistycznym ubarwieniu;)

pozdro słoneczne
A.

5 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam Fredrikę, za kolory własnie :) Mam z niej poduchy w salonie i uwielbiam tą wersję mojej kanapy :)Twoje poduchy pieknie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję - z całym przekonaniem powiem,że zdjęcia ich uroku do końca nie oddają.
      A materiał mega energetyczny!
      pozdrawiam :)
      A

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduchy piękne, dziękuję twórczyni :)
    A efektem końcowym podzielę się w 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się BAAARDZO! i czekam aż ogarniesz swój zakamarek, abym mogła na kawę wpaść. I kubek będzie stał na paletowym stole:) Czad!
      A.

      Usuń