wtorek, 28 maja 2013

KOLOROWY DZIEŃ i NAJCENNIEJSZA PODUSZKA ŚWIATA

Bardzo pozytywny ten koniec maja! Dzieją się dobre rzeczy obok mnie, energia totalnie pozytywna aż łaskocze w brzuchu:)

Jednym z takich zdarzeń jest skończona dzisiaj aukcja - licytacja proporczykowej poduszki!

Aukcja charytatywna, na rzecz małego Oskarka zrobiła sporo szumu! 



*Dla przypomnienia zerknij TUTAJ.

Poduszka wystawiona za 15zł, każdego dnia stawała się coraz bardziej wartościowa:) Kiedy cena urosła do 51 zł - nie mogłam uwierzyć,że to prawda! 

Tym bardziej nie mogę się nadziwić, jak się cała sprawa skończyła! Co tu dużo gadać,popatrzcie!




CZTERYSTA ZŁOTYCH!!! 
Brakuje mi słów, aby opisać, jak wielką mam satysfakcję! 
Takie przekonanie,że są ludzie o wielkich sercach - niemożliwie nakręca by dalej się angażować i WAS bardzo serdecznie zachęcić, do przekazania na rzecz tego dzielnego chłopczyka czegoś od siebie.

DO DZIEŁA! W tej sprawie kontaktu szukajcie TU , ja też chętnie pomogę, czy podpowiem co i jak!

A z innej kolorowej beczki:

Odebrałam przesyłkę z całą masą kolorowych i wzorzastych tkanin! 
Są drukowane bawełny, minky w prążki, minky z "guziczkami", tasiemki - SZALEŃSTWO!







PONOWNIE APELUJĘ O WYDŁUŻENIE DOBY! 
Chyba na trochę znikam:)

zaczarowana i ogromnie podkręcona
A.

3 komentarze: