czwartek, 22 sierpnia 2013

PASTELOWO

Dzień produktywny!

Na samym początku szybka Ikea, gdzie bardzo sprawnie dokonałam kilku wyborów i chyba po raz pierwszy udało mi się nie wrzucić do torby ani jednej przypadkowej rzeczy!
Powiem Wam w pół sekrecie,że już niebawem pokażę Wam moje dzisiejsze meblowe zakupy w bardzo przyjemnej lokalizacji i dodam,że napawa mnie to dziką ekscytacją..

Osiedlowy sklepik budowlany - biała farba, cekol, ścierny papier.

Szycie.
Efektem dzisiejszego popołudnia z maszyną z przyjemnością się pochwalę.
Na pierwszy ogień poszły poduszki - ślubny prezent, którego jeszcze ujawnić nie mogę, żeby nie popsuć niespodzianki.Fajnie wyglądają..

Zaraz po nich 3częściowy komplet, dla Elizy ( o ile mi wiadomo, nadal w maminym brzuchu)

Prezentowy komplet składa się z:

*kocyka - różowy minky + beżowa bawełna w białe gwiazdki / ok 75x95cm
* podusi gwiazdkowej z aplikacją, płaskiej - w sam raz dla najmłodszych milusińskich
 ( tzn od momentu, kiedy będzie maluszkowi potrzebna)
*meciaka kolorystycznie odpowiadającego reszcie kompletu











Kolejne zamówienia na ostatnią chwilę to worki dla przedszkolaków!
I ta żaba, co mi się śnić zacznie i złowrogo rechotać...

Pozdrowienia uśmiechnięte!
A.




4 komentarze: