czwartek, 29 sierpnia 2013

Weranda weranda

Nie będę oszukiwać - jestem zmęczona! Wywiozłam dziś z domu i piwnicy dziesiątki gadżetów - o losie! nawet nie wiedziałam,że znajdę tyle przydatnych na werandę rzeczy:)

Na dodatek niewiele się zmieniło domowo, poza jednym - mój szyciowy stół zajął już swoje miejsce w pracowni, w domu została po nim pustka potworna..jak to? nie mam gdzie szyć? Mam:)

Weranda mnie w sobie rozkochała! Jest przytulna, okna ma duże i kawałek podwórka też jest.

Nie przeskoczę technicznych problemów jak np markiza, która z zewnątrz to piękne stare okno zasłania, czy tynk miejscami obdrapany - umówmy się,że te "skazy" będą tylko podkreślać jej charakter.

A charakter ma swój niepowtarzalny i klimat - mam nadzieję,że podzielicie mój entuzjazm bo to taki DIY -jak szybko i przy niewielkim finansowym nakładzie zrobić coś z niczego.

Rozmowy "biznesowe" mam już za sobą :) To takie fajne spotykać się z życzliwością Waszą:)

Pierwsze klientki też już były:) Dziękuję pięknie za wizytę w tym rozgardiaszu M i A!

Jutro dzień pod tytułem "AAAAA ile jeszcze do zrobienia" i robienia tego!

Czekam na Was w sobotę, a potem w inne dni tygodnia.

Chaotycznie ściskam
A.




4 komentarze:

  1. a gdzie zdjecia z otwarcia?? jestem bardzo ciekawa jak ten magiczny zakatek wyglada. niestety w najblizszym czasie nie bede mogla cie odwiedzic :/ czekam z niecierpliwoscia na zdjecia :) N+

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi niezmiernie przykro, że nie udało nam się pojawić na otwarciu dzisiaj :( Z Żabką byłyśmy na 90% pewne, że się pojawimy, ale teście zaplanowali nam weekend i całą sobotę przesiedzieliśmy w Sopocie...mam nadzieję, że pojawimy się w poniedziałek :) Od której jest otwarta Weranda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego! No poza wczorajszym poczęstunkiem;) Godziny otwarcia nie będą stałe, ze względu na to,że nie jest to moje jedyne zajęcie. Z całą pewnością od 12-18 mnie zastaniesz, poza czwartkiem, kiedy na mejscu dyżurował będzie ktoś inny. Jak uda mi się coś sensownego ustalić po tym jak zmierzę się z planem lekcji dzieci - napiszę!
      Czekam na Was!
      A.

      Usuń