środa, 19 lutego 2014

Live with Passion / Katie Daisy

/jeszcze chwile mi zajmie borykanie sie z brakiem polskich znakow - blagam o litosc!/

Wiecie prawda,ze mam totalnego fisia na punkcie pieknych zdjec, zdjec pieknych wnetrz, przestrzeni?
Czasem jest to fotografia jedzenia, czasem kamienia a innym  razem duzego palca u stopy..

Nie moge obojetnie przejsc obok poruszajcej mnie ilustracji, zapisuje, dziele sie, wzdycham..
Wrazliwa jestem, czasem moze nawet nadwrazliwa - na kolory, kompozycje, temat obrazu, przeslanie.

Pekaja w szwach foldery, juz nie wiem nawet jak je opisywac,zeby sie nie gubic w razie potrzeby poszukiwania konkretnego obrazka, jak segregowac - czy wiecie,ze dotad chyba nie powielilam zadnego? 
Ograniczam jak umiem przypadkowe ctrc/ctrl v, staram sie zapisywac zrodlo, staram sie nie oszalec :)

Bo tyle cudownych obrazow jeszcze do zobaczenia! Wciaga mnie to i jest jednym z ulubionych zajec - ogladanie zdjec! Wyobrazam sobie, ze przeciez kiedys moga sie przydac, stac ilustracja dla aktualnego nastroju, wydarzenia. I dziele sie nimi z Wami w ( POWAZNIE!) szczatkowych ilosciach, na szpilkowym facebooku.

Dzis bedzie o moim fantastycznym odkryciu! Prace tej osoby wpadaly mi w oko
i korzystalam z nich juz wczesniej -nie dotarlam az do dzisiejszego srodowego poranka do autora prac, bo kopiowalam juz kolejny raz udostepnione, gdzies nieco bezpansko krazace po sieci / no mowcie co chcecie - powinno sie podawac to zrodlo wlasciwe.. 

I oto moi mili:
Autorem jest Pani KATIE DAISY ( szalenstwo samo w sobie bo Daisy czyli Stokrotka to moj magiczny i symboliczny kwiatuszek, co sprawia,ze Pania Katie uwielbiam jeszcze bardziej:) bez wzgledu, czy to nazwisko czy pseudonim!

http://www.katiedaisy.com

Autorem czego? Fantastycznych ilustracji, ktore do mnie krzycza czasem, innym razem koja a jeszcze innym wprawiaja w serdeczny usmiech. Pastelowe, kwiatowe, z przeslaniem pozytywnym najczesciej.

Przedstawiam Wam z wielka radoscia prace mojej nowej guru od ilustracji!
Kazda z nich moglaby zdobic sciany mojego domu, werandy ( chociaz na werande wybralabym te z bialym tlem)! 











Katie SAYS:



A pracuje o tak:





Kurcze, wszystko mi sie zgadza! Kolory, klimat, cieplo, a nawet cegla na scianie!
Podziwiam, jestem pod wrazeniem talentu i szaleje na punkcie tego rodzaju wrazliwosci na swiat!

Wiecie co?


Be filled with joy!
A.

* http://www.katiedaisy.com/


2 komentarze: