sobota, 21 lutego 2015

ARCYpracowita SOBOTA W AGULLI

Drogie Panie!
Prawdopodobnie ten post będzie równie słodki, jak pyszności, jakie zafundował nam dziś Słodki Towar! Wzdycham, ocham i acham.. Bardzo, bardzo dziękuję za to, że lubicie z nami spędzać czas
i proponowane przez AGULLĘ warsztaty spotykają się z Waszym uznaniem!

Dziś zaczęłyśmy od meblowych warsztatów z DECO HOBBY - odnawianie, stylizowanie mebli i .. koników na biegunach :)

Z góry najmocniej przepraszam za jakość zdjęć, nadal jestem przed zajęciami ze specem od fotografii, a za sprzęt służy mi telefon.






 Bywało, że na kolanach..


W poszukiwaniu idealnych odcieni..


Nie zmieściłam się do windy, bo jechała pani z koniem..





i takie mamy dziewczyńskie sprzęty..





i z podwoziem też radzimy sobie doskonale!



Trochę przed i trochę po


A tu BOBBINOWE szaleństwa okraszone całą masą słodkości!




poznajcie panią Kasię!






Odrobina matematycznej teorii = praktyczny przewodnik po paskudnym magic loop!




i jedna zabłąkana duszyczka



Za ścianą trwały juz brafitterskie historie! Zdjęcia mamy nadzieję wpadną za jakiś czas.

Na dziś wiemy, że w marcu czekają na Was warszaty florystyczne, dekorowanie skrzynek literami metodą transferu, warsztaty z dziergania sowich breloków oraz cała moc innych, ciekawych i nowych propozycji!

Cudownie, że razem z nami tworzycie to miejsce, nadajecie mu taki właśnie charakter.

Z natury jestem ludziolubnym szaleńcem, ale mam nadzieję, że nie tylko ja czuję GIRL POWER, jaka płynie z naszych spotkań!

Do zobaczenia niebawem Miłe Moje!

A.

3 komentarze:

  1. Widać, że spotkanie był super i jeszcze te pyszności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super tam pewnie było. I te słodkości:3
      lusiaki.blogspot.com

      Usuń