poniedziałek, 24 marca 2014

KONKURSOWE OPOWIESCI WIOSENNE cz.4

Part 4, przedostatnia juz odslona kolejnej silnej grupy mlodych, zdolnych, przebojowych, wiadomo :)

Na pierwszy ogien poleca znajome, poznane podczas ciekawego wydarzenia Mama Nigdy Nie Jest Sama. Spotkalysmy sie przy okazji super imprezy dla rodzicow oczekujacych swoich pociech - tylu ciezarnych w jednym miejscu nie widzialam w zyciu! Fantastyczna atmosfera, cudowny odbior szpilkowego kramu i moje zdobycze, ktore pokazywalam Wam TUTAJ
Poza cieszacymi mnie szalenie drobiazgami, przywiozlam takze nowe znajomosci - a to lubie i cenie najbardziej!

MMZ - Mama Mniej Zapracowana - klik i like!

Kazdy ma jakiegos bzika - albo kilka bzikow! Moimi sa np mietowy kolor,przedmioty malo praktyczne, ale za to dekoracyjne:) Staram sie jak umiem nie dawac pokusom licznym, ale pomponom od MMZ oprzec sie nie moglam:) Jest mi tym bardziej przyjemnie, ze wlasnie taki zestaw 3 mietusow czeka na Was w konkursie urodzinowym. MMZ to kolejna wszechogarniajaca -dom, malolata, swoja pasje oraz cykl spotkan Mama Nigdy Nie Jest Sama - gratuluje:)




MMZ - https://www.facebook.com/MamaMniejZapracowana

Z tej samej imprezy odkrycie cudowne:

ART MI STUDIO - klik i like!

No dalej w temacie drobnych dekoracji, pastelowym klimacie. Piekne, personalizowane szkielka-magnesy moga byc zamkniete w ramce i tworzyc dowolna kompozycje. Moga tez przyczepic sie do lodowki, zawisnac na scianie, kombinujcie:) Moj DREAM IT na turkusowym chevronie cieszy oko za kazdym razem, gdy go mijam:) Estetyka mnie totalnie rozbraja - jestem pewna, ze dekoracyjne szkielka zyskaly i Wasza sympatie! Popatrzcie, co mamy tu dla Was specjalnie:





ART MI STUDIO - https://www.facebook.com/ArtMiStudio

i na deser moja perelka:

PROJECT 8 - klik i like!

Juz daaawno temu spotkalam sie z pracami tego studia,kiedy szukalam dekoracji na swoja sciane.
 Moja "I understand the concept of cooking and cleaning - just not as it applies to me"trzyma sie pieknie od kilku lat i lubie ja niezmiennie. Potem juz, podczas urzadzania werandy - Project 8 przygotowal logo-naklejke, ktora wita gosci. Udalo nam sie nawiazac fajna, wymiennikowa wspolprace - do mnie w ekspresowym tempie przybywaja naklejki, ode mnie minky miekkosci w nadmorskim klimacie dla Project8 Juniora:)
Specjalnie dla Was jedna z 2 opcji do wyboru - na doroslo lub wesolo/dziecieco -kolor naklejki mozecie wybrac sami. Polecam serdecznie i z pelnym przekonaniem!




Project 8 - https://www.facebook.com/osiemprojektnaklejki4you

Lajkowac bardzo prosze!
Ja dzis padam, padam.. Duzo energii zjada spotkanie z 20ka szesciolatkow :)
Slodkich snow
A.










4 komentarze:

  1. Oj to na pewno :) Słodkich snów również życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spokojnej nocy i dużo wypoczynku :) u mnie jak się spotkają 5-latek, 4-latek, 2-latek i roczna księżniczka to wszystko staje się jak jeden wielki plac budowy masakra nie idzie nad nimi zapanować :P a energii ile się traci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwanie! Troche sie traci, ale cala masa do nas wraca:)
      Spokojnej!
      A.

      Usuń