niedziela, 26 stycznia 2014

SOBOTNIE ZDOBYCZE

Przepraszam najmocniej - pisze bez polskich znakow -tak mi sie komputer zbuntowal, po tym, jak zalalam go wczoraj ( to chyba i tak  najbardziej lagodny wymiar kary...)

Poniewaz jestem absolutna fanka pieknych drobiazgow, ktore potrafia tworzyc klimat - nie przepuszczam okazji, by cos ladnego i cieszacego oko od czasu do czasu sobie sprawic.





 Art Mi StudioPiekne szklane dekoracje - magnetyczny obled!

Mozesz dowolnie kombinowac z kolorami, tlem, stworzyc taki swoj jedyny i niepowtarzalny magnesowy miks! Personalizacja:) 
Polecam - ja naturalnie uleglam pokusie:)

I obmyslam juz piekna szpilkowa kompozycje ze szkielek na werande!



Mama nigdy nie jest sama - dziekuje za zaproszenie do udzialu w kiermaszu Mummys Hand Made - bylo bardzo sympatycznie!


Pompony od mmz - w ukochanym kolorze! Zawsze mi sie podobaly - a tu prosze! Po pierwsze w moim absolutnie ukochanym kolorze, po drugie - najmniejsze juz za piataka!


W papierowym woreczku - mydlo! No niby nic, a cieszy :) 
Kawowy peeling, hand made! od Mydłofaktura
Pysznie pachnie i wyglada - jesc jednak nie polecam 


I tak sobie wlasnie dogodzilam estetycznie:)

pozdrawiam
A.

4 komentarze:

  1. a co masz dla Mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mala rzecz a cieszy - kilka malych rzeczy cieszy jeszcze mocniej :)
      Zapraszam na fb fanpejdze tworcow tych cudeniek:)
      A.

      Usuń