sobota, 7 grudnia 2013

ŚWIĄTECZNIE cd - ALTERNATYWA DLA ŻYWEJ CHOINKI


Trudno mi sobie wyobrazić święta bez żywego, wielkiego i pachnącego drzewka!
Wybieranie choinki, targanie jej do domu, potem karkołomne osadzanie w różnego rodzaju stojakach - by potem dekorować, stroić, rozświetlać lampkami - piękny zwyczaj.

Jeżeli z jakiegoś powodu nie chcecie / nie możecie mieć własnego żywego drzewka, a sztuczne choinki przyprawiają Was o nieprzyjemne dreszcze - popatrzcie poniżej.
Pozbierałam dla Was kilka obrazków alternatywnych choinek - takich, które są w zgodzie z naturą - bo nie trzeba drzewa ścinać, zajmują mniej miejsca, bo często są dekoracją ścienną, w końcu nie jest ich żal zostawić, jeżeli święta spędzacie poza domem. 

Jest to też rodzaj fajnej i niebanalnej dekoracji dla kreatywnych. 

w śniegu po kolana
A.


6 komentarzy:

  1. Są znów te choinki na tkaninie w Ikei? W zeszłym roku skończyły się tuz przed tym zanim się na nie napaliłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam dziś w gdańskiej i już nie widziałam.. Dwa tygodnie temu na własne oczy widziałam i nawet kombinowałam,czy nie kupić:) Jednym słowem - za rok trzeba być czujnym już w listopadzie!
      A.

      Usuń
  2. Świetne inspiracje. Idealne gdy ma się ciasno, spróbuje zaproponować dzieciakom takie rozwiązanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo pomysłowe te choinki..ale przyznaj sama nie ma to jak wielki zielony żywy chochoł ))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma! Ale kuszą swoją oryginalną urodą te powyżej. I tak się skończy na targaniu choiny po sufit:)
    A.

    OdpowiedzUsuń